Klantgerichtheid vergroten Robidus 2021

Meer organiseren, denken en doen vanuit de klant. Dat is waar PRCS Robidus mee heeft geholpen. Zelf (leren) doen.

Robidus, inmiddels onderdeel van Aegon, beperkt voor grote organisaties de risico’s van verzuim, Ziektewet, WIA en WW door optimale benutting van de wettelijke regelingen én het sturen op inzetbaarheid Duurzame inzetbaarheid is hierbij essentieel.

Om haar dienstverlening steeds verder te verbeteren, wil Robidius stappen zetten en tegelijk zelf leren continu te verbeteren. Wat vraagt de klant? Wat betekent dit voor de inrichting en besturing? En hoe kunnen we het organisatieproces slimmer inrichten voor meer efficiëntie en werkplezier? PRCS heeft de organisatie meegenomen van theorie naar praktijk en heeft het de organisatie zelf leren doen. Interactief en leerzaam.

Het resultaat? Een meer klantgerichte organisatie met voldoende handvatten om zelf met organisatie-innovatie en -verbetering aan de slag te gaan. Zowel intern bij Robidus als bij haar klanten.

Marc Schijff PRCS pasfoto

Marc Schijff

terug naar het overzicht

nog zo’n case