VvAA Customer Care

Om optimale klantbediening te kunnen realiseren, moet het kantoor en de buitendienst optimaal op elkaar zijn ingespeeld. Dit vraagt naadloze processen en heldere werkafspraken. En efficiënt georganiseerd werk, ook al wordt dit flexibel bemenst. VvAA is een collectief van ruim 123.000 zorgverleners. Zij verzekert en adviseert deze zorgverleners. Customer Care is een interne afdeling waar…

VvAA Ledenservice

VvAA is een collectief van ruim 123.000 zorgverleners. Zij verzekert en adviseert deze zorgverleners. De ledenservice verzorgt hierbinnen het primaire klantcontact via de verschillende kanalen (telefoon, mail, chat en social media). Hiermee vormt de ledenservice het primaire aanspreekpunt aan haar leden en is daarmee een van de voornaamste drivers van de klanttevredenheid en het commerciële…

Waterschap Rivierenland

Hoe komen we met onze projecten en programma’s nog beter van ambitie naar realisatie? Grote programma’s als het Hoogwater Beschermingsprogramma (HWBP) en regionale dijkversterkingsprojecten vragen ander en ‘zwaarder’ programmamanagement dan reguliere projecten. Ook de behoefte aan stuurinformatie op bestuurlijk en uitvoerend niveau is anders. Hoe kunnen we dat organiseren? En hoe zorgen we voor passende…

Hofmeier

De advies- en interim-branche is al jaren flink in beweging. Enerzijds zien we organisaties die vooral focussen op volume en operational excellence. Anderzijds kiezen organisaties voor focus op kwaliteit en inhoud. Hoe vertaal je de strategische keuze om het verschil op kwaliteit te maken in de juiste acties? Door kennis hoog in het vaandel te…

Eigen Haard

Breed draagvlak voor proces- en systeemverandering via idea-LABS, workshops en sprints. De essentie? Mee kunnen en mogen denken in de verandering. Dat is waar PRCS Eigen Haard in heeft begeleid. Het resultaat? Heldere processen en een proactieve innovatieve cultuur met eigenaarschap bij de medewerkers. Eigen Haard is één van de grootste woningcorporaties van Nederland in…

Haag Wonen

Hoe gaat Woonstichting Haag Wonen om met de toegenomen complexiteit in het sociale domein en de continue veranderingen het politieke domein? En wat is ervoor nodig aan organisatie en gedrag om hier nog veerkrachtiger mee om te gaan? PRCS analyseerde en gaf advies. Haag Wonen is één van de drie grotere woningcorporaties in Den Haag…

Gemeente Helmond

Binnen de Gemeente Helmond is het Sociaal Domein sterk in ontwikkeling. Na de eerste invoering van de Participatiewet ontstaat de vraag waar ruimte voor verdere doorontwikkeling van de organisatie hiervan is. Vooral ook bij de administratieve en ondersteunende taken. Met de organisatie en de betrokken teams zijn wij op onderzoek gegaan naar verdere optimalisatie- en integratiemogelijkheden zodat Helmond een doelmatige gemeente…

Hoogheemraadschap van Delfland

Omarmen en toepassen van continue verbetering door zelf te leren doen. Dat is waar PRCS het Hoogheemraadschap mee hielp. Met als resultaat significante verbetering en besparing in de primaire en ondersteunde processen. Maar vooral: meer verwondering waar het nog beter en slimmer kan. Het Hoogheemraadschap van Delfland is het waterschap verantwoordelijk voor het gebied in…

VvAA Schadeservice

VvAA streeft naar continue verbetering van haar organisatie en processen. Om haar leden te ontzorgen en continuiteit te waarborgen. Een krachtige korte efficientie scan gaf inzicht in de verbeterruimte. En PRCS staat achter haar analyse: de implementatie hebben we ‘no cure no pay’ uitgevoerd. Het resultaat van de implementatie? Versimpelde klantgerichte processen, een toename van…

CAK

Kwartiermaken om de organisatie Burgerregelingen (BR) in het Bedrijfsmodel CAK te integreren. Met de organisatie aan de slag om een overgedragen organisatie in te laten vloeien in de bestaande CAK- organisatie. Qua mensen, organisatie, proces, systeem en management. Het resultaat? Een gedegen reorganisatie en een soepele integratie. Het CAK is een publieke dienstverlener die voor…