Sander Cannegieter

‘Een klant is de belangrijkste bezoeker op ons terrein. Hij is niet afhankelijk van ons. Wij zijn afhankelijk van hem. Hij is geen onderbreking van ons werk. Hij is er het doel van. Hij is geen buitenstaander van onze zaak. Hij maakt er deel van uit. Wij bewijzen hem geen dienst door hem te dienen. Hij bewijst ons een dienst door ons de kans te geven dat te doen.’

– Mahatma Gandhi –

Met een vrolijke en positieve benadering werk ik aan het optimaliseren van bedrijfsprocessen, het verbeteren van de bedrijfskundige inrichting en het coachen van leidinggevenden, allemaal gericht op het versterken van de klantgerichtheid. Klanten verwachten vandaag de dag ontzettend veel, maar hoe vervul je die verwachting? Het is zaak om als organisatie opnieuw wendbaar te worden en jezelf zo in te richten dat je aan de wensen van de klant kunt voldoen. Ik vind het tof om samen met organisaties te ontdekken wat daarvoor nodig is. Samen de (klant)verwachtingen overtreffen, de energie die daarbij vrijkomt heeft iets magisch en is iets waar ik graag aan werk tijdens mijn opdrachten.

Waar kan je mij voor vragen? Als organisatieadviseur, interimmanager, projectleider of programmamanager. Ik vind het te gek om te werken voor organisaties met een maatschappelijk belang. Als je opzoek bent naar iemand met een verbindende stijl van leidinggeven, die houdt van bedrijfskundige vraagstukken en/of het klantgerichter maken van jouw organisatie: you’re at the right place!

Aansprekende voorbeelden van opdrachten:

  • Implementeren Service Excellence en Operationeel Excellence binnen een contact center omgeving. Met als doel om een klantgerichte organisatie te worden die in staat is om te leren van klantfeedback.
  • Bedrijfskundige inrichting van overheidsorganisatie binnen Justitie en Veiligheid. Met als doel om voor meer stabiliteit te zorgen én te professionaliseren.
  • Herinrichting verzekeringsafdelingen om te komen tot een substantieel hogere klanttevredenheid.
  • Opzetten kwaliteitsafdeling binnen de Rechtsbijstand. Zodat er op het gebied van klachtenmanagement en klanttevredenheid vooruitgang werd geboekt.
  • Opzetten van een Business School voor de gezondheidszorg. Omdat zorgprofessionals behoefte hebben aan meer bedrijfskundige kennis.

Carrière

Sander is adviseur bij PRCS. Voorafgaand aan PRCS was hij onder andere MT-lid bij Dienst Justitiële Inrichtingen, heeft hij verschillende (interim)managementrollen gehad bij DAS Rechtsbijstand & VvAA én is hij directeur geweest van een arbodienstverlener in Culemborg. Sander heeft een achtergrond in Bedrijfskunde (Erasmus Universiteit) en heeft zich gespecialiseerd in het ondernemerschap. Dit zorgt ervoor dat hij creatief is in zijn oplossingen en met durf en lef veranderingen aangaat.

Contact

Tel.: +31 (0)6 13 67 83 10
E-mail: sander.cannegieter@prcs.nl
Linkedin: Sander Cannegieter