Poetry-International

Waarom zijn we op aarde? Wat maakt ons relevant? Wat komt er op ons af en hoe kunnen we daar optimaal op inspelen? Samen met de organisatie hebben we de missie en visie herijkt én hebben we een ‘digitale strategie’ met behulp van trendanalyse ontwikkeld. Een duidelijke koers en concrete acties als resultaat.

Poetry International is een organisatie die niet alleen het jaarlijkse gelijknamige Rotterdamse festival en Gedichten dag organiseert, maar ook via haar website ook ‘curator’ is van audio- en videofragmenten van dichters van over de gehele wereld.

Vanuit het herijken van de missie en visie heeft PRCS op basis van de analyse van trends een strategie ontwikkeld die recht doet aan de digitale uitdagingen waar Poetry voor staat. Dit in een interactieve speelse setting met het team en het bestuur.

Het resultaat? Een concreet wenkend perspectief voor (verder) te ontwikkelen en te ontplooien activiteiten op internet en social media.

Vincent-Sabee-480

Vincent Sabee

terug naar het overzicht

nog zo’n case

Universiteit Utrecht De strategisch noodzakelijke koers was duidelijk in het MT. Maar waarom is er weerstand tegen het plan bij medewerkers? Hoe krijgen we iedereen opgelijnd? En enthousiast om mee te bouwen? bekijk case Hofmeier De markt van vraag en aanbod naar tijdelijke financiële expertise is flink in beweging. Hoe kan je in deze tijden zorgen voor groei en continuïteit? En hoe kan je voor je klanten in de toekomst relevant blijven? bekijk case Jobstap Door de participatiewet worden toestroom van cliënten en financiering steeds meer onzeker. En is het nóg belangrijker om vol inspiratie en gedegen naar de toekomst te kijken. Open voor nieuwe verdienmodellen, innovatie organisatiemodellen. bekijk case Poetry International Waarom zijn we op aarde? Wat maakt ons relevant? Wat komt er op ons af en hoe kunnen we daar optimaal op inspelen? Samen met de organisatie hebben we de missie en visie herijkt én hebben we een ‘digitale strategie’ met behulp van trendanalyse ontwikkeld. bekijk case