Dunavie

Een woningcorporatie met hart voor haar huurders en een belangrijke maatschappelijke rol. Dunavie verwacht in de komende jaren een flinke groei in haar huuraanbod. Het team Finance bereidt zich hier, onder leiding van Jurgen de Ruiter van Trevian, goed op voor. Dunavie slaagt er met het huidige team amper in om de processen goed bij…

Teamontwikkeling Teamsamenwerking VvAA 2021

VvAA Keten

De unieke meerwaarde van VvAA zit in de integraliteit; het gaat veel verder dan aanbieden van losse producten en diensten. Dit vraagt optimale samenwerking en hele goede synergie tussen de diensten. Maar hoe versterk je integraliteit, synergie en onderlinge samenwerking? Hoe organiseer je nog meer vanuit de behoefte van leden en klanten? Als beroepsoverstijgend collectief geeft…

Operationele verbeterkracht klantcentrum VvAA 2021

VvAA Ledenservice

VvAA is een collectief van ruim 123.000 zorgverleners. Zij verzekert en adviseert deze zorgverleners. De ledenservice verzorgt hierbinnen het primaire klantcontact via de verschillende kanalen (telefoon, mail, chat en social media). Hiermee vormt de ledenservice het primaire aanspreekpunt aan haar leden en is daarmee een van de voornaamste drivers van de klanttevredenheid en het commerciële…

Procesoptimalisatie procesverbetering Gemeente 2021

Gemeente Helmond

Binnen de Gemeente Helmond is het Sociaal Domein sterk in ontwikkeling. Na de eerste invoering van de Participatiewet ontstaat de vraag waar ruimte voor verdere doorontwikkeling van de organisatie hiervan is. Vooral ook bij de administratieve en ondersteunende taken. Met de organisatie en de betrokken teams zijn wij op onderzoek gegaan naar verdere optimalisatie- en integratiemogelijkheden zodat Helmond een doelmatige gemeente…

lean procesoptimalisatie VvAA 2021

VvAA Schadeservice

VvAA streeft naar continue verbetering van haar organisatie en processen. Om haar leden te ontzorgen en continuiteit te waarborgen. Een krachtige korte efficientie scan gaf inzicht in de verbeterruimte. En PRCS staat achter haar analyse: de implementatie hebben we ‘no cure no pay’ uitgevoerd. Het resultaat van de implementatie? Versimpelde klantgerichte processen, een toename van…

lean procesoptimalisatie kringlooporganisatie 2021

De Kringloper

De kringloopbranche staat al geruime tijd enorm onder druk. Veranderende wetgeving en een steeds complexere arbeidsdoelgroep maakt het steeds lastiger om continuïteit te waarborgen. Onder het motto ‘niet harder werken, maar efficiënter’ is PRCS met de medewerkers van De Kringloper een verbetertraject gestart. Samen kijken waar het slimmer kan, vanuit de klant. Zelf (leren) doen. En…

Dienend leiderschap coaching Manpower 2021

Manpower Group

Leiderschapsontwikkeling voor het senior management. Krachtiger sturen, optimaal operational management en dienend leiderschap. PRCS bracht inzicht, beweging en inspiratie. ManpowerGroup ontwikkelt zich naar een organisatie gericht op het aanbieden van geïntegreerde workforce solutions. Samen één sterk merk voor de klant. De impact hiervan op de organisatie, de cultuur en de besturing is groot. Het senior…

Procesoptimalisatie procesverbetering Verzekering 2021

Europeesche Verzekering

Procesoptimalisatie avant la lettreVoor Europeesche Verzekeringen hebben we een enorme afname van de doorlooptijd van schadeafhandelingen en een besparing van enkele miljoenen gerealiseerd. Een analyse van een maand doorlooptijd gaf ons inzicht in de verbeterpotentie. Samen met de organisatie hebben we het hierna waar gemaakt. En de klanttevredenheid? Die nam toe. Europeesche Verzekeringen is een…