VvAA Keten

De unieke meerwaarde van VvAA zit in de integraliteit; het gaat veel verder dan aanbieden van losse producten en diensten. Dit vraagt optimale samenwerking en hele goede synergie tussen de diensten. Maar hoe versterk je integraliteit, synergie en onderlinge samenwerking? Hoe organiseer je nog meer vanuit de behoefte van leden en klanten? Als beroepsoverstijgend collectief geeft…

VvAA Ledenservice

VvAA is een collectief van ruim 123.000 zorgverleners. Zij verzekert en adviseert deze zorgverleners. De ledenservice verzorgt hierbinnen het primaire klantcontact via de verschillende kanalen (telefoon, mail, chat en social media). Hiermee vormt de ledenservice het primaire aanspreekpunt aan haar leden en is daarmee een van de voornaamste drivers van de klanttevredenheid en het commerciële…

Gemeente Helmond

Binnen de Gemeente Helmond is het Sociaal Domein sterk in ontwikkeling. Na de eerste invoering van de Participatiewet ontstaat de vraag waar ruimte voor verdere doorontwikkeling van de organisatie hiervan is. Vooral ook bij de administratieve en ondersteunende taken. Met de organisatie en de betrokken teams zijn wij op onderzoek gegaan naar verdere optimalisatie- en integratiemogelijkheden zodat Helmond een doelmatige gemeente…

VvAA Schadeservice

VvAA streeft naar continue verbetering van haar organisatie en processen. Om haar leden te ontzorgen en continuiteit te waarborgen. Een krachtige korte efficientie scan gaf inzicht in de verbeterruimte. En PRCS staat achter haar analyse: de implementatie hebben we ‘no cure no pay’ uitgevoerd. Het resultaat van de implementatie? Versimpelde klantgerichte processen, een toename van…

De Kringloper

De kringloopbranche staat al geruime tijd enorm onder druk. Veranderende wetgeving en een steeds complexere arbeidsdoelgroep maakt het steeds lastiger om continuïteit te waarborgen. Onder het motto ‘niet harder werken, maar efficiënter’ is PRCS met de medewerkers van De Kringloper een verbetertraject gestart. Samen kijken waar het slimmer kan, vanuit de klant. Zelf (leren) doen. En…

Europeesche-procesoptimalisatie-home

Europeesche Verzekering

Procesoptimalisatie avant la lettreVoor Europeesche Verzekeringen hebben we een enorme afname van de doorlooptijd van schadeafhandelingen en een besparing van enkele miljoenen gerealiseerd. Een analyse van een maand doorlooptijd gaf ons inzicht in de verbeterpotentie. Samen met de organisatie hebben we het hierna waar gemaakt. En de klanttevredenheid? Die nam toe. Europeesche Verzekeringen is een…