VvAA Customer Care

Om optimale klantbediening te kunnen realiseren, moet het kantoor en de buitendienst optimaal op elkaar zijn ingespeeld. Dit vraagt naadloze processen en heldere werkafspraken. En efficiënt georganiseerd werk, ook al wordt dit flexibel bemenst. VvAA is een collectief van ruim 123.000 zorgverleners. Zij verzekert en adviseert deze zorgverleners. Customer Care is een interne afdeling waar…

Albeda College

De toekomst van de leerling blijven verbeteren door zelf te blijven ontwikkelen. Dat is wat Albeda nastreeft. PRCS heeft het opzetten van een inspirerend leer- en ontwikkeltraject begeleid. Albeda is een groot regionaal opleidingscentrum in de regio Rotterdam, met 20.000 leerlingen en 2.000 medewerkers. Samen zorgen zij voor toponderwijs in de regio Rotterdam, sterk verbonden…

VvAA Ledenservice

VvAA is een collectief van ruim 123.000 zorgverleners. Zij verzekert en adviseert deze zorgverleners. De ledenservice verzorgt hierbinnen het primaire klantcontact via de verschillende kanalen (telefoon, mail, chat en social media). Hiermee vormt de ledenservice het primaire aanspreekpunt aan haar leden en is daarmee een van de voornaamste drivers van de klanttevredenheid en het commerciële…

Hofmeier

De advies- en interim-branche is al jaren flink in beweging. Enerzijds zien we organisaties die vooral focussen op volume en operational excellence. Anderzijds kiezen organisaties voor focus op kwaliteit en inhoud. Hoe vertaal je de strategische keuze om het verschil op kwaliteit te maken in de juiste acties? Door kennis hoog in het vaandel te…

KuiperArnhem

De bouwsector is enorm in beweging. Externe factoren als de stikstofcrisis en PFAS hebben ongekende invloed op de bouwsector, die toch al jaren moeite heeft om de weg omhoog te vinden. Daarnaast is de kostendruk vanuit zowel de B2B als particuliere klanten enorm, waardoor marges zeer klein zijn. De markt bestaat uit een aantal grote…

ZAAM

Samen met de organisatie hebben we de financiële administratie inzichtelijk gemaakt. De risico’s doorgenomen en de processen vastgelegd. Het resultaat? Het huis weer op orde. ZAAM bestaat uit 24 voortgezet onderwijsscholen in de regio Amsterdam die kwalitatief goed onderwijs bieden. Administratief lijkt alles goed te gaan. Toch speelde er een aantal vragen. Hoe weten we…

UU-Ontwikkelreis-home

Universiteit Utrecht

De strategisch noodzakelijke koers was duidelijk in het MT. Maar waarom is er weerstand tegen het plan bij medewerkers? Hoe krijgen we iedereen opgelijnd? En enthousiast om mee te bouwen? PRCS hielp om samen met de organisatie te komen tot een gedragen strategisch plan. Met inspiratie, beweging en eigenaarschap op ontwikkelreis. De OBP van de…